یکشنبه 15 مهر 1403

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان؛ دکتر غلامعباس محمدی، رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان در پیامی فرارسیدن 26 شهریور؛ سالروز تأسیس مرکز فوریت‌های پزشکی و روز اورژانس را تبریک و تهنیت گفته و از زحمات پرسنل پرتلاش فوریت‌های پزشکی دانشکده تقدیر کرد.
متن پیام بدین شرح است:

 

«وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا»
و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است (سوره مائده آیه 32)

 

همکاران گران‌قدر فوریت‌های پزشکی و اورژانس 115
فرصت خدمت به بیماران و نجات جان آنان فرصتی است که خداوند منان نصیب بندگان برگزیده خود می‌نماید و خوش به سعادت شما که این فرصت را به دست آورده‌اید . بی‌شک با افزایش روند رو به رشد سوانح، حوادث و بلایا امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبت‌های پیش بیمارستانی احساس می‌شود.


شما به‌عنوان خط مقدم جبهه درمان، اولین کسانی هستید که بر بالین مصدومین و بیماران اورژانسی حاضر می‌شوید و حفظ حیات آنان را بر عهده می‌گیرید که نشان‌دهنده جایگاه ارزشمند شما می‌باشد.

 

این‌جانب فرارسیدن 26 شهریورماه، روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس 115 و چهل و ششمین سالروز تأسیس آن را به‌تمامی پرسنل شاغل در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند توفیق، سعادت و سلامت را برایتان مسألت می‌نمایم.

 

 

دکتر غلامعباس محمدی، رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان

آمار سایت

کاربران
2
مطالب
606
نمایش تعداد مطالب
3289807

کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به اداره آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني سیرجان مي باشد.

Template Design:Dima Group