نام و نام خانوادگی:
سمت:
مدرک تحصیلی:
|
شرح وظایف مسئول واحد انبارداری اورژانس پیش بیمارستانی
۱- برنامهریزی و مراقبت جهت حفظ مقدار موجودی هر یک از اقلام کالاهای موردنیاز بيمارستان در حد مطلوب
۲- دریافت ملزومات و تجهیزات سفارش شده
۳- آگاه کردن بخشهای بیمارستان در زمینه ورود کالاها به انبار
۴- بازرسی ملزومات و تجهیزات
۵- حفظ و نگهداری ایمن ملزومات و تجهیزات
۶- همکاری و مساعدت در خرید و تأمین و تهیه کالاها و کنترل و دریافت کالاهای خریداریشده
۷- کنترل موجودیهای بیمارستانی و جلوگیری از پائين آمدن حداقل موجودی کالاها و ملزومات
۸- دفع مواد و ملزومات زائد و بلا مصرف
۹- نگهداری کالا در انبار به نحو صحیح و تسریع در امر تحویل با رعایت مقررات و دستورالعملهای بيمارستانی
۱۰- تطبیق کالاهای خریداریشده و تحویلشده به انبار با نمونه اصلی آنها
۱۱- رسیدگی به موجودی انبار و صورتبرداری از کالاهای موجود در انبار در فواصل معین و مطلع ساختن کارپرداز جهت تجديد سفارش کالا
۱۲- ثبت کالاهای تحویلی و دریافتی در سیستم کامپیوتر انبار و نظارت در ورود و خروج لوازم، اجناس و کالاها و همچنين امضای کليه اسناد مربوطه
۱۳- نظارت بر تمامی فعالیتها و اجرای کامل مقررات مالی و انبارداری در انبارهای تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم به کارکنان تحت نظارت
ایران، کرمان، سیرجان، خیابان ابن سینا، جنب مجتمع آموزشی درمانی امام رضا (ع)
تلفن: 4220 5454 - 034
فکس: شماره 9 منوی گویا
پست الکترونیک: ems@sirums.ac.ir
کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به اداره آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني سیرجان مي باشد.