نام و نام خانوادگی:
سمت:
مدرک تحصیلی:
|
شرح وظایف مسئول واحد حسابداری اورژانس پیش بیمارستانی
1- مشارکت در برنامهریزی و ارائه پیشنهادات و سیاستهای اعتباری و وصول مطالبات و نظارت بر حسن اجرای آنها.
2- تأمین مالی و اعمال مدیریت بر وجوه نقـد و سایر دارائیهای پولی و تأمین وجوه نقد اضافی در مواقع ضروری.
3- نگهداری سوابق و مدارک مالی، کنترل فعالیتهای مالی، مشخص کردن انحرافات از عملکرد کارآمد و طرحریزیشده همچنین اعمال مدیریت در پرداخت حقوق و دستمزد، امور مالیاتی موجودیها، دارائیهای ثابت و عـملیات کامپیـوتری.
4- پیشبینی و طرحریزی بلندمدت وجوه لازم برای سرمایهگذاری بر اساس تغییرات تکنولوژیک بازار سرمایه و بازده پروژههای سرمایهگذاری همچنین بهکارگیری ارقام پیشبینینشده و تاریخی برای طرحریزی عملیات آتی و آثار آن در سیاستهای سودآوری و پیشبینی اقـلام بهای تمامشده و هزینه.
5- برنامهریزی و سازماندهی بهمنظور انجام وظایف مختلف امور مالی شـرکت.
6- تهیه و تنظیم خطمشیها، دستورالعملها، روشها و رویههای مالی و تهیه و طراحی فرمهای موردنیاز، بهمنظور ایجاد هماهنگی در انجام امور مالی واحدهای مختلف.
7- تصمیمگیری و اعلام نظر نهایی در موارد پیدایش اختلافنظر بین واحدهای تابعه.
8- دریافت گزارشهای مالی از واحدها، پروژهها و سایر مدیریتها و بررسی و اظهارنظر بر آنها و تحلیل مغایرتها.
9- اعمال نظارت و کنترل بهمنظور حسن اجرای قوانین، مقررات، دستورالعملها و بخشنامههای مالی در واحدهای مختلف.
10- طبقهبندی حسابها ـ و در صورت نیاز ـ طبقهبندی گروه کالاها و کدینگ مربوط به موجودیها و انبار، بر اساس سیستمهای مکانیزه و پیشنهاد و تائید تغییر یا تهیه سیستمهای نرمافزاری مالی بهصورت سفارشی یا پکـیـج.
11- نظارت و کنترل بهمنظور حفـظ و نگهداری اموال و دارائیهای شـرکت.
12- برنامهریزی بهمنظور انجام تجزیهوتحلیلهای ترازنامه و سود و زیان و صورت منابع و مصارف واحدهای مختلف.
13- برنامهریزی و کنترل اقلام بهمنظور اداره دارائیها و سرمایه در گردش شـرکت و تأمین اعتبار موردنیاز واحدهای مختلف بر اساس بودجه سالانه که مورد تصویب هیئتمدیره شـرکت رسیده باشد.
14- پیشبینی، طرحریزی و ارائه بودجه دورهای شرکت بر اساس برنامهها، پروژهها و سفارشات و نیازهای اعلامشده واحدهای مختلف و استراتژی اعلامشده از سوی هیئتمدیره، با در نظر گرفتن روند سنواتی منابع و مصارف و تغییرات احتمالی آتی.
15- ارزیابی عملکرد واحدها با توجه به بررسیها و نتایج گزارشهای مالی و ارائه گزارش برای مقام مافوق.
16- ارزیابی مستمر سیستمها، روشها و فرضهای مرتبط با امور مالی و اعلام نقاط قوت و ضعف روشهای اجرایی موجود و ارائه پیشنهادات اصلاحی.
17- انجاموظیفه بهعنوان عامل کنترلی بر اساس شرح وظایف مصوب و دستورالعملهای درون سازمان منطبق با استانداردهای حسابداری.
18- تنظیم گزارشات مالی عندالاقتضا.
19- برنامهریزی بهمنظور حسابرسی ضمنی و پایان سال واحدهای مختلف بهمنظور حسن انجام کار بر اساس صلاحدید مقام مافوق.
20- عضویت و شرکت در جلسات کمیته وام، معاملات و سایر کمیتهها یا جلسات یا سمینارهای داخلی یا خارجی شـرکت به تشخیص مـدیریت شـرکت.
21- برنامهریزی و اجرای طرحهای مصوب مزایای کارکنان و نظارت بر حسن اجرای نظامهای پرداخت پرسنلی، بهمنظور ایجاد انگیزش در کارکنان.
22- بررسی و تطبیق فعالیتها با بودجه مصوب و تجزیهوتحلیل انحرافات.
23- تشخیص و تأمین نیازهای آموزشی و تخصصی کارکنان تحت مـدیریتی همگام با ضرورتهای شـرکت.
24- سازماندهی و جابجایی پستهای درونسازمانی یا تغییر شرح شغل کارکنان امور مالی، با توجه به نیازهای امور مالی شرکت و تواناییهای کارکنان.
25- تشخیص نیاز و اعزام کارکنان به مأموریتهای موردنیاز حسب مورد.
26- تصویب هر نوع گزارش ازجمله گزارشات دریافت و پرداخت و اموال و صحتوسقم دفاتر قانونی و ثبت ماشینی.
ایران، کرمان، سیرجان، خیابان ابن سینا، جنب مجتمع آموزشی درمانی امام رضا (ع)
تلفن: 4220 5454 - 034
فکس: شماره 9 منوی گویا
پست الکترونیک: ems@sirums.ac.ir
کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به اداره آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني سیرجان مي باشد.