اورژانس سیرجان - برگزاری تمرین دور میزی با سناریو پاسخ به زلزله فرضی در شهر کرمان

 

نبی‌الله حیدرپور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت این مانور تمرین دور میزی با سناریوی پاسخ به زلزله در شهر کرمان در مورخه پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ و در ساعت ۷:۳۰ امروز صبح در سالن سلامت معاونت بهداشتی و با حضور تمامی اعضای ستاد بحران شهرستان برگزار شد.

 


این تمرین دور میزی به‌صورت هم‌زمان در معاونت‌های بهداشت؛ درمان، غذا و دارو، بیمارستان امام رضا، غرضی و بیمارستان ولایت برگزار شد.

 


محمد عرب پاریزی مسئول EOC دانشکده در این رابطه گفت این تمرین با استفاده از سناریوهای از پیش تعیین‌شده دانشگاه علوم پزشکی به‌صورت پرسش و پاسخ به بحث گذاشته و به‌ضرورت حفظ آمادگی و ارتقاء سطح توانمندی واحدهای ستادی و عملیاتی دانشگاه تأکید شد.

 

 

همچنین برنامه‌ریزی جهت پاسخ به حادثه زلزله در شهر کرمان از سوی تمامی ستادهای بحران تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام شد.

 

 

شایان ذکر است برگزاری از راه دور و فراهم سازی کلیه تجهیزات برقراری ارتباط مجازی این مانور توسط کارشناس مسئول واحد فناوری اطلاعات اورژانس پیش بیمارستانی دکتر پیمان اسلامی با همکاری اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی سیرجان انجام شد.

 

 

Template Design:Dima Group